Saturday 24 December 2011

apakah itu teman sejati???

Assalammualaikum sume,

apakah itu teman sejati....adakah teman sejati itu adalah teman yg paham perasaan kita..ataupun teman yg slalu berkongsi rahsia dan sebaliknyer....lihat di bawah ni..

                                           
anda itu gambar apa..itu adalah singa dan harimau yg sdg bergaduh....apakah mcm tu teman sejati(yg suka bergaduh)....anda suka ker apabila anda dan teman sejati anda bergaduh,,,,mesti sume kata x nak...tp yg lain saya tidak tahu...

                                           
 ataupun anda dan teman sejati anda ingin berkawan seperti gambar yg diatas...kwn yg slalu rasa:

                                     

                                        terhadap teman sejatinyer
                pernah kah anda rasa begitu ter hadap teman sejati ANDA????????

Di dunia ini susah untuk mencari teman yg sgt sejati...saya pon bukanlah teman sejati yg sgt sejati kpd teman saya..........saya suka berkawan dgn sume org.....tp saya tidak dapat untuk menjadi teman sejati yg terbaek..

          I MISS MY FRIENDS A LOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment