Wednesday 14 December 2011

citer2 yg berlaku....

hai salam kp sume pembaca,
dah lama saya x citer....selama saya x tulis mcm citer saya nak cerita...ada yg sedih,ada yg gembira...semua nyer bercampur-paur...yg pertamanyer,ayah saya ada kemalangan...dia cedera di kepala,mata dan di kaki..time tu saya x tahu pon ayh saya  kluar...masa tu hujan lebat sgt..saya,kakak,adik dan ibu sdg menonton televisyen...tetiba pak cik saya dtg dan bagi tahu yg ayah saya kemalangan...skrg ni dia tgh x-tray..sbb doktor kata ayah ada cedera kat bahagian dalam kat dada kot..tp masa kemalangan, ayah saya da kata kat doktor yg dia sakit kat dada...tp bila x-tray doktor kata x der apa2...jd ayh saya leh balik rmh....sepanjang kat rmh ayah saya slalu ckp yg dia sakit kat dada..skali last minit baru doktor panggil ada ckit cedera kat bahagian dada..skrg ni ayh saya ada kat hospital kena x-tray balik....saya risau sgt,......

     citer kedua,masa saya balik dari tuisyen pada isnin lps...tetiba masa saya balik..kluarga saya sume bersiap ngan beg pakaian...saya pon terkejut...rupa2 nyer...kluarga saya rancang nak gi port dickson sebagai lokasi bercuti...saya apa lg trus gi keas baju....di sana kami menginap di glory beach resort...best sgt2...ada pantai...llpstu kita gi muzium,bandar port dickson...semalam baru saya balik....

     dan citer terakhr skali,saya ingat kan keputusan UPKK ari ni rupa2nyer dalam minggu hadapan wat suspand jer...klah bye wassalam....

2 comments: