Saturday 3 December 2011

Nonton wayang..

salam sumenyer,
saya lupa nak citer....masa tu saya nonton wayang...nak tahu citer apo??tu ha kat bawah ni...

                                                     

  best lah jugak.....kelakar.....Mak cik Ana saya yg belanja....sebelum tunggu citer tu start...kitaowg pegi mkn dkt kenny rogers(jusco lama)....huh,baru  first time makan...sedap..erm nyummy...lepas mkn kitaowg pegi lah tgk wayang..tp kena pakai jejantas untuk gi ke parkson...wayang punyer pasal kasi redah je....haha!
time tu saudara saya dari seremban sume ada,,mmg dah rancang dah pun...tp bdx2 je lah...tp masa mkan tu diorang x ikot,,saya ngan adik beradik saya jer yg ikot dan kluarga mak cik ana saya...sbb tie tu diorang lom sampai Melaka lg..huhu...rugi2x(just kidding)

k lah bye....

#xoxo miszshuza#

1 comment: